onsdag den 1. maj 2013

Reddet på målstregen

Var til beboermøde hos det nydelige ægtepar på 1. sal i går aftes. Shiiiiit, hvor er det akavet efter mandens lidet diskrete seksuelle opfordring for nogle uger siden! (Se indlæg den 28/4)

Så jeg indfandt mig med rædsel for endnu en komplet upassende under-bæltestedet-agtig dialog. Og min rædsel blev ikke mindre, da manden trak mig til side, så snart jeg trådte over dørtærskelen.

Om jeg ikke kunne blive hængende lidt, når de andre var gået hjem?

"ALDRIG I LIVET!" tænkte jeg. "Han drikker mig sgudda fuld og lader konen udnytte mig, mens han selv ser på."

"Jo, det kan jeg da godt," sagde jeg så.

Somme tider bestemmer mine ord selv, hvilke af dem jeg skal sige. Not practical!

Men miraklernes tid er ikke forbi :-) W fra 2. sal syntes, sammenkomsten var så hyggelig, at hun også blev hængende. 

Og så var det pludselig sent nok til at absentere sig.

Pheeew!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar