tirsdag den 30. april 2013

Jeg er en late adopter

Det siger min kæreste i hvert fald, og så passer det naturligvis ;-)

(Okay, jeg vil medgive hende, at det er lidt utjekket, når jeg stadig render rundt med armene i vejret af begejstring over, hvor ... øh ... smart ... min ret nye smartphone er.)


Nu fik jeg for eksempel i sidste uge øje på Marie Key. Hende er jeg også begejstret over. Det er ganske vist ikke så meget hendes musik, der skiller hende ud fra pop-masserne. 


Men hendes tekster! Yeeeeehaaw!! 


Det er således gået op for mig, at kvinden synger om ... kærlighed til kvinder.


FEDT, Marie Key! Me like. Det er dælmeda sådan nogle som dig, vi har brug for her i den lesbiske lejr: sympatiske, dygtige, modige kvinder, der tør stå ved, hvem de er, og ikke har travlt med at mase sig frem med rundsave på albuerne og højlydt promovere sig uden egentlig at have noget synderligt at byde på. 


Som for eksempel Medina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar