fredag den 3. maj 2013

I crack myself up!

Fuck altså, jeg leder og leder, men jeg kan ikke finde noget hul! ... Øh, og det plejer jeg ellers at være meget god til ...

Åh, haha, det er altid morsomt at iagttage folks reaktion, når man fyrer en uventet borderline-plathed af. 

Som nu i dag, hvor jeg og et par flittige medstuderende søgte efter en USB-indgang på en af skolens printere for at udskrive et fælles dokument, og jeg efter nogen tids forgæves granskning af maskinen råbte ovennævnte status over skulderen.

Fedt at være lesbisk og kunne sige den slags vel vidende, at folk udmærket forstår de slet skjulte seksuelle undertoner, men lader bemærkningen hænge ukonfronteret i luften, mens de usikkert vejrer, om det er okay at grine, eller om det sømmer sig bedre at lade den passere i tavshed.

Hehe :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar