tirsdag den 7. september 2021

Vi sagde JA!

Var faktisk godt i gang med at skrive en epilog over den sommer, der nu stædigt og forunderligt strækker sig et efterhånden godt stykke ind i september med dagstemperaturer på den behagelige side af 20 grader, nammenam. 

For i de seneste måneder har jeg da oplevet et par småting, som nok kunne være et par stavelser værd her på bloggen.

Og jeg lover, at de nok skal komme. Stavelserne altså. Med billeddokumentation tilmed.

Men nu er det, som om mit fokus er trukket i en helt anden retning.

For ...

JEG SKAL GIFTES 👰👰🎆🎇🎆

There you have it.

Og det oven i købet med den DEJLIGSTE kvinde i verdenshistorien 💘🌷🌹🌺

Så jeg er fucking FULD af champagnebobler indeni 🍹 (nej, det er ikke en champagneflaske, der popper, men den emoji mangler i mit fucking blogprogram, så I må nøjes med en "Tropical cocktail" 😂).

"Hvem friede?" vil mine elever vide. Hvoraf rundt regnet halvdelen åbenbart regner med at få lov at deltage i brylluppet som brudepiger. Det giver cirka 45.

Et klart 50 procentsspørgsmål ... som ... øh ... jeg ikke kan svare på.

For vi ved det ikke.

Det er sådan noget, der er gledet naturligt ind i vores samtaler mange gange hen over de sidste par måneder, og ingen af os kan huske, hvem der først bragte det på bane.

Men det er vel i virkeligheden også meget smukt. At ingen af os kan tage mere ejerskab over idéen end den anden.

18. december. Julebryllup. I Aarhus.

Jeg GLÆDER mig! 💃💃💃

Nå, men jeg vil rulle videre.

Take care and stay tuned. Sommerepilog coming up.

💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar