tirsdag den 7. april 2020

Om tre produkter

Der er tre produkter, der har fyldt for mig i løbet af det sidste døgn.

Tre vidt forskellige produkter, som allesammen kan give anledning til hver sin lille historie.


Første produkt

Jeg har skrevet om dem før, og nu har jeg modtaget dem: mine NEOPRENSTØVLER
🏄😎👍

Du kan læse om dem lige her. Og sådan ser de ud:


FUCK, de er grimme! 😱

Big time camel toe 😂😂😂

Eller som en veninde kommenterede på Facebook:

"Du kommer til at udfordre dine omgivelser på balancen, når de knækker sammen af grin over dine fødder."

OMG! Jeg er sgudda bange for, hun får ret.

Jeg ved ikke en gang, hvor-fucking-FOR tæerne sådan skal opdeles i departementer, men jeg håber, der er en idé med det. 

Nå, men jeg må vist glemme alt om coolness 😎 og bare holde fokus på formålet med at anskaffe sådan et par ugly motherfuckers: Nu kan jeg bruge mit paddleboard uden at få våde og kolde futter.

Så mangler jeg bare at komplementere støvlerne ved låne The Person Formerly Known As Lucifers (læs: fruens eksmands, red.) lidt for lille våddragt, så jeg kommer til at ligne en overdimensioneret søpølse.

Det skal nok blive spas at komme på boardet igen 😋


Andet produkt

Med samme eller næsten endnu større grad af succes:


Og sikke et ... øh ... spændende produkt 😱😱😱

Åh, haha, griner sgu stadig lidt af mig selv 😂

Nå, men forhistorien lyder, at jeg i morgen får besøg af en ganske bestemt dame fra København 💘

Hun er min kæreste.

Og vores forhold har mange skønne sider. Blandt andet en fysisk. 

Nu forholder det sig sådan, at jeg ikke har set omtalte dame i nogen tid. Og altså ej heller været synderlig intim med hende. Så jeg skulle blive meget forbavset, hvis ikke nogle af de nærmeste dage kommer til at rumme et vist ... nærvær 😋

Derfor tænkte jeg, at jeg hellere måtte gøre mig lækker. 

For eksempel ved at fjerne en smule kropsbehåring her og der.

Faktisk tænkte jeg, at det nok ville være en supergod idé at give mig selv en ...

BRAZILIAN!

Jeps. Supergod idé 👍👍👍

Så jeg anskaffede ovenfor viste produkt. En æske med 28 vokscoatede strips. Og monterede en strip der, hvor jeg gerne ville være skaldet og babyblød.

Derpå brugte jeg et øjeblik på at samle mod. Og så bed jeg tænderne sammen og fjernede strip'en i forventning om en kort, kraftig smerte efterfulgt af:

AWESOMENESS! 🎇🎆🎇

Right.

Og det VAR uforglemmeligt, kan jeg fortælle. 

For da jeg kiggede ned, så jeg ...

... nøjagtig samme mængde kropsbehåring som FØR operationen. Nu til gengæld tilført en god portion voks, som fik mine ... øh ... krøllede lokker 😂 til at sidde i klumpede kager. 

Jeg har dog fået en vis valuta for pengene. For det viser sig, at omtalte voks er ualmindelig holdbar og ikke uden videre lader sig vaske af.

Derfor går jeg nu og klistrer fast til fucking ALT. 

Toiletpapir for eksempel. Og mine trusser. Og mine jeans IGENNEM mine trusser. Og mine ben klistrer sammen, når jeg ligger på siden.

Så ja. Uforglemmeligt.

Nu har jeg 27 strips til salg, hvis det skulle have interesse 😂


Tredje produkt

Er ikke nær så sexet som de to ovennævnte.

Det er et puslespil:


Puslespil har traditionelt fyldt utrolig lidt i mit liv. 

Jeg tror ikke, jeg har lagt sådan en fanden i mere end 15 år. Og sidste gang var helt sikkert for at beskæftige et af mine talrige børn.

Men så var jeg for et par uger siden på besøg hos Übermensch (slå hende selv op her på bloggen - hun har sit eget "label").

Og Übermensch havde et stort og flot puslespil liggende på spisebordet.

Så nu fik jeg fandme en instant craving. 

Jeg kiggede mig lidt omkring på nettet. Og fandt også et site, der sælger sådan nogle ret flotte nogle. Med motiver fra forskellige byer. Barcelona og Paris og såd'n. Ret flotte.

De koster 249 gode, danske kroner stykket. Og hvis man køber for 499, får man fri fragt. 

Fint, tænkte jeg. Så køber jeg sgu bare to.  

Right.

Nu er jeg jo humanist og ikke naturfagsperson, så det der med at regne er ikke min force. Men efter nogen tid var der alligevel noget, der kradsede lidt i mine matematikfærdigheder. 

2 x 249 ... tænke, tænke, tænke ... 2 x 249 ... tænke, tænke 😶

= ... fucking firehundredeogOTTEoghalvfems.

Og dermed én sølle krone fra fri fragt.

Det gjorde mig sgu pigesur. Svindlere og fusentaster!

Nu har jeg købt et puslespil af samme slags hos Bahne: 225 INKLUSIVE fragt. HA!

Alt er således godt. Bortset fra at jeg jo oplever en instant craving. Og en vare, der først skal plukkes fra et lager, pakkes og fragtes til en pakkeshop tilfredsstiller i sagens natur INGEN instant craving. 

Da jeg tilmed somme tider kan være "Hanne, fire år", når det gælder om at behovsudsætte, måtte jeg altså i formiddags en tur ned i byen og ind til Bog & Idé for at få det godt igen 😉 

Så nu skal jeg hygge mig med en hel masse Disney-skurke splittet op i 1000 brikker, mens jeg venter på GLS.

Jeg må hellere i gang.

Take care 💜




Ingen kommentarer:

Send en kommentar