fredag den 3. april 2020

Jeg har fået mit krus

Lå lå lålålå LÅÅÅ LÅÅÅ 🎇🎇🎇

Jeg er så glad, så glad, tralalaaa 💃💃💃

Jeg ved, der er nogle af jer derude, der følger mig på Facebook. Og TUSIND tak for det 🙏😃

Hvis I gør det, så ved I også, at jeg for nogen tid siden bestilte noget på nettet.

Og nej, det er ikke mine neoprenstøvler, som jeg skrev om i forgårs, jeg tænker på.

Og det er heller ikke min lortehue:



Det er derimod mit slikkefissekrus.

Og det er FANTASTISK 😂

Her er det:



Oh my god altså! 🙈

Somme tider spekulerer jeg på, om min dåbsattest mon skulle være fejldateret. Det kan i hvert fald til tider være vanskeligt at overbevise mig selv om, at jeg virkelig ER 52.

For helvede altså. Sidder jo her ved skærmen og skraldgriner, mens jeg skriver 😂😂😂

Mine børn synes til gengæld ikke, det er nær så morsomt. Jeg tænker, de har lidt vanskeligt ved at håndtere ordene "mor" og "pussy-licking" i samme sætning. Sjovt nok.

Så jeg holder det omhyggeligt gemt væk, når Rotterne er til stede.

Men jeg GLÆDER mig, til jeg kan få lov at møde på job igen. Så vil jeg sætte kruset med den søde dinosaurus i skabet i lærerkøkkenet og NYDE at se, hvilke kolleger der tager det uden lige at læse teksten.

Det kunne være SÅ fedt, hvis det kom en tur med ud i klasserne, og eleverne spurgte ind 💃💃💃

Nå, men jeg har slet ikke tid til at sidde her og dumfjolle. Jeg har stadig 27 tyskopgaver at rette og et videomøde med min chef lige om lidt.

God fredag til alle 💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar