søndag den 14. oktober 2018

Apropos naturen, det billige lort

I går skrev jeg et indlæg om mine fritidsinteresser.

Jeg skrev blandt andet lidt om at bruge naturen som terapi. I stedet for at kaste en hel masse gode kroner efter en eller anden ligegyldig, selverklæret coach eller mindfulness-ekspert.

Og mens jeg sad der og skrev ... så bum ... så fik jeg sgu lyst til at tage derud. I naturen. Det billige lort. Det koster jo slet ingenting derude.

Og heldigvis har jeg noget natur, ikke langt fra hvor jeg bor. Det hedder Fussingø.

Så jeg tog mit kamera under armen og vendte kølergrillen på Yarisen mod Fussingø.

Og så vandrede jeg omkring i et par timer. Og kom i zen. Mens jeg med kameraet fangede et par af de smukke indtryk, der er at nyde derude netop nu:
















Nice, ikk'oss 😉 Og enhver mindfulness-fidus, der måtte hævde, at hans eller hendes tilbud er bedre, lyver.

Bum.

Nå, men ellers får jeg travlt i dag. Jeg skal pakke. Fordi jeg skal ud at rejse. I morgen. Til London. Med Barn 4.

Det bliver SÅ fedt, woop, woop 😄

Med denne tur runder jeg ligesom en serie af. For Barn 1-3 har også været med Mutti en tur i London. De har fået rejsen enten i konfirmationsgave eller til deres 18-års fødselsdag.

Barn 4 blev konfirmeret i foråret. Du kan måske gætte, hvad hun fik af mig.

Barnet har selv bestemt, at vi skal besøge Madame Tussaud's og Warner Brothers' Harry Potter Tour. Mens JEG vrider armen om på hende og tager hende med ind at se Tower. 

Derudover skal vi bare kigge lidt på byen. Camden Town, Covent Garden, Parliament, Trafalgar Square, hvor jeg har hørt, at man spiser godt og billigt i krypten under St. Martin-in-the-Fields-kirken. Nu er jeg ganske vist kætter, men et godt og billigt måltid i anderledes rammer siger jeg sgu ikke nej til 😋

Vi skal selvfølgelig også på pub. Englebassen skal prøve fish 'n chips, og Mutti skal have fadøl, hehe.

London Eye springer vi over. Barnet har højdeskræk. Og ville formentlig ikke turde kigge ud, og så forsvinder noget af idéen med den attraktion.

Well, må hellere komme i gang med pakningen. Og så høres vi ved om nogle dage.

Take care 😘

Ingen kommentarer:

Send en kommentar