søndag den 24. december 2017

Varme ønsker om en glædelig jul

Så kom dagen. Juleaftensdag. Længe ventet af mange.

Julepresset er ved at aftage. 

Jeg sidder i mit køkken i forstadsvillaen og drikker kaffe. Risengrøden til aftenens risalamande bobler på komfuret.

Alt, hvad jeg får brug for i de næste tre dage, er indkøbt.

Eller ... øh ... NÆSTEN alt. Eneste minor detail er, at jeg er løbet tør for vanille og mandelessens til risalamanden. 

Fuck!

Og Rema 1000 har lukket.

Så risalamanden kommer til at smage af luft.

But then again: Gad vide, om nogen overhovedet bemærker, at risalamanden smager af luft? Nu ER det jo ikke smagen, det kommer an på. Det er MANDELGAVEN.

Som Barn 1 på 24 leverer. Og da Barn 1 er forholdsvis gak, rummer mandelgavesituationen i år et vist anstrøg af spænding.

Desuden kan vi jo bare drukne risalamanden i kirsebærsauce.

Jeg KAN selvfølgelig også bare indkøbe de manglende ingredienser i Fakta. Selv om jeg synes, det er synd, at Faktas medarbejdere absolut skal piskes på job juleaftensdag. For det er sgu nok ikke chefen, der sidder ved kassen.

Nå, men jeg vil ikke bruge dette indlæg på at bitche. Det er ikke julens ånd.

Jeg VIL derimod ønske alle mine læsere en rigtig glædelig jul og love jer, at jeg nok skal give en melding om, hvordan risalamande-gate fandt sin afslutning 😏

Take care now og nyd livet og hinanden.

Møzzer herfra 💖



Ingen kommentarer:

Send en kommentar