mandag den 28. november 2016

Endelig weekend igen

Så blev det sgu mandag. Og dermed weekend.

Hehe.

Øh ...? siger nu den opmærksomme bloglæser. Det er da ikke weekend om mandagen? Ikke en gang i Randers, vel?

Og jo, siger jeg så. Det er det. I hvert fald sådan da. Når man har fri tirsdag og onsdag.

...

Hvilket tåler gentagelse:

NÅR MAN HAR FRI TIRSDAG OG ONSDAG ;-)

Woop, woop!

Og yep. Jeg holder to af mine 6. ferieugedage i morgen og i overmorgen. For jeg skal ud at rejse. Helt til Hamburg. Og hapser i skyndingen lige Barn 3 med.

Vi skal til koncert.

Med dem her:



Nice!!!

Nu kunne det måske umiddelbart lyde, som om jeg forskelsbehandler mine børn på det uhyggeligste, når jeg sådan nøjes med at hapse en enkelt med på tur.

Det kunne jeg selvfølgelig aldrig finde på. At forskelsbehandle altså.

Jeg sætter bare umanerlig meget pris på at opleve dem hver for sig en gang imellem. 

Det skylder jeg dem. For med tre søskende er de små jo vant til at deles pænt om Muttis opmærksomhed. Og somme tider har de altså brug for at shine uforstyrret på min himmel for en stund. 

Nu er turen kommet til Barn 3. Han fyldte 18 i juli. Det er min gave til ham.

Og vi glæder os!

Så der går sgu nok et par dage, inden der er nyt fra fruen her på bloggen. 

Take care derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar