tirsdag den 16. februar 2016

Om bøder, hrmpf!

Jajajaja, jeg ved det godt.

Det er PISSEirriterende at klikke ind på en blog, man følger, for så blot at konstatere, at der ikke er lagt en skid nye indlæg på, siden sidste gang man var der.

Så derfor vil jeg sige sorry :-( Jeg beklager inderligt, at jeg ikke har skrevet siden sidste uge.

Det er, fordi jeg har været i udlandet. Nærmere betegnet helt nede i Tostedt syd for Hamburg.

Der bor Barn1 for tiden. Hun læser til sproglærer og har valgt at tage i praktik på en skole i Tyskland. 

Og Mutti havde altså valgt at besøge barnet i weekenden.

Det var SÅ hyggeligt at se hende :-) Vi spiste sandwich og drak te og pludrede hele eftermiddagen.

Og det var SÅ rørende, at det venlige tyske politi satte pris på Muttis besøg i en grad, så de ligefrem fotograferede hende i Yarisen på vejen derned i lørdags.

De må imidlertid også have været glade for at se hende vende kølergrillen nordpå igen, for på hjemvejen søndag blev hun sørme foreviget endnu en gang, wuhuuu.

Men selv om det selvfølgelig er flatterende, at de prøjsiske pansere snart kan lave et helt album med protrætbilleder af fruen, frygter jeg, at det ikke er gratis.

Så FUCK! Fuckfuckfuckfuck!

Derfor har jeg designet en smart hovedbeklædning, som man fremover vil se mig iført under bilture i vores sydlige naboland:



So BITE ME!

Og, kære bloglæser, DU er naturligvis velkommen til at kopiere idéen, næste gang du skal sydpå i egen bil ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar