fredag den 14. august 2015

Fødselsdag

Det var min fødselsdag i går.

Damn, jeg bliver sgu aldrig træt af fødselsdage, hehe :-)

Fra morgenstunden føg det jo gennem luften med søde lykønskninger fra kolleger og elever. 

Hvilket imidlertid var for intet at regne mod det, der tikkede ind på telefon, mail og Facebook i dagens løb.

Nice!

Der lå mange hilsener på Facebook.

Og jeg har lige brugt over en time på at besvare hver enkelt personligt. For jeg synes, det er lidt fesent bare at udsende en fælles tak. Alle disse mennesker har jo brugt tid på at skrive til MIG personligt.

Men øh ... jeg går somme tider med både livrem og seler, så jeg har selvfølgelig også udsendt en fællesbesked.

Jeg skrev:

Tusind, tusind tak til alle, der sendte mig søde hilsener via telefon, mail og FB på min fødselsdag i går grin emoticon
Jeg havde en skønno dag (skønno er et temmelig tåbeligt udtryk, jeg har lært af min ældste datter).
Flere har kommenteret det dejlige vejr.
Til det kan jeg blot sige, at det var en fornøjelse at kunne bringe jer lidt solskin efter alle de rædselsfulde mennesker, der har haft fødselsdag hele sommeren wink emoticon
Take care, og lur mig, om vi ikke høres ved snart igen grin emoticon

Åh, haha. Jeg kan være så rådden :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar