fredag den 24. juli 2015

Vil bare sige farvel

Så er det i morgen tidlig klokken fucking 04.30, at jeg spartler Yarisen ud med mig selv og Barn 1, 2 og 4 og vender kølergrillen mod Praha.

Så der har været lidt at se til i dag. Men der er ved at være godt styr på bagagen. Mangler faktisk kun toiletgrej og madpakker til turen.

Har også brugt tid på opdatering af gps. Og for SATAN, hvor er Tomtoms hjemmeside utrolig LIDT intuitiv at navigere i. Så pludselig kan man altså opdage, at man:

  1. har betalt 300 kroner for nye og opdaterede kort
  2. ikke ANER, hvordan man får lortet downloadet til "navigationsenheden"
  3. lang tid senere må konstatere, at der ikke er ledig plads på navigationsenheden til det kort, man lige har betalt 300 kroner for.
Pis.

Og godt, at Store Søn var her til at lægge en dæmper på Muttis irritabilitet. 

Nå, men vi fik udredt trådene, phew.

Koordinaterne er således tastet ind i min opdaterede gps, og det lader til, at det skal tage 9 timer og 20 minutter at køre til Prag.

Så jeg vil tro, at vi kan gøre det på en 12-13 stykker.

Og så har jeg i øvrigt booket en guidet segway-tour rundt i Prags gader på søndag. 

Åh, haha :-D 

Det bliver anything but elegant. Faktisk nok lidt kikset. Men hey, hvem siger, der er noget i vejen med kikset? Spas skal det i hvert fald nok blive!

Der er også tømt postkasse og vandet blomster og alt det andet. Så nu venter jeg bare på, at pizzamanden kommer med dagens gourmetoplevelse.

Og så skal vi tidligt i seng.

Slut.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar