onsdag den 12. november 2014

I fisk

Har haft en hel del fisk med i skole i dag. Tænker, jeg måske kan sælge dem. På lærerværelset. Her op til jul.

Der er masser at tage af. Og også andre dyr. Katte, giraffer, skildpadder, ænder og krokodiller to name a few.

Faktisk har jeg SYV KASSER fyldt med dyr i garagen.

Det har jeg, fordi jeg for nogle år siden havde bestemt, at jeg ville gøre mig rig ved at blive importmogul. Intet mindre kunne gøre det.

ImportMO-fucking-GUL!

Derfor investerede jeg i et parti eksotiske, håndskårne træting fra Bali, hvoraf jeg lagde nogle i en picnickuffert, som jeg havde lånt af mine forældre, og marcherede lige ind i Randers Regnskov.

Her solgte jeg for 558 kroner, mens indkøbschefen forsøgte at holde masken.

I Odense Zoo gik det på samme måde med indtjeningen. Øh ... selvfølgelig fratrukket det brændstof, den tid og den slitage på bilen, som det koster at tilbagelægge de 300 kilometer til og fra Odense.

Så gad jeg ikke det der importmoguleri mere. 

Det var sgu en skodmåde at blive rig på.

Og dermed får mine gode kolleger på lærerværelset altså chancen for at få neglene i et par billige kalender-/pakkespils-/julegaver.

Her er en giraf:


Og her er en krokodille og nogle skildpadder:


Og her er nogle flotte blyanter med katte og fisk:


Jep.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar