søndag den 27. april 2014

Overspringshandlinger

Her er en overspringshandling:


Jeg viser et billede på bloggen af Animal fra Muppet Show, som sidder i min massagestol og spiller X-Box.

Og jeg har faktisk ikke den ringeste grund til at lave et blogindlæg med det tema.

Jeg synes selvfølgelig, at det er lidt sjovt, at barn 4 tager sig så godt af sine tøjdyr, at de ligefrem får tilbudt massage, mens de gamer, men ligefrem brygge et helt blogindlæg på den baggrund, DET er fandme lidt tyndt.

Jeg har dog en ganske god grund til at gøre det alligevel:

Hvis ikke jeg bruger tiden på dette her, er jeg næsten nødt til at gå videre med at rette de engelske stile, som 8A har afleveret. GAAAAAB!

Altså ... øh ... såfremt jeg ikke lige finder på at vaske bil eller sortere i mit tøj eller køre på genbrugspladsen med skrammel eller pudse vinduer eller noget andet, som pludselig forekommer mig helt enormt uopsætteligt.

Yep, selvdisciplin som en toårig, that's me.

1 kommentar:

  1. Du skal være velkommen til at komme forbi og prøve en af vores massagestole :-)
    MVH
    Claus
    www.iwao-massagestol.dk

    SvarSlet