søndag den 2. januar 2022

Godt nytår!

Allerkæreste læser

Du skal naturligvis ikke snydes for en nytårshilsen her fra mit skrivebord. 

Jeg håber, du havde en fantastisk nytårsaften, og at du kom godt og trygt ind i 2022.

Jeg fejrede nytåret med mit livs udkårne. Vi så sådan ud:


Det er mig til højre.

Vi havde behageligt selskab af mit Barn 3, en sund og velskabt dreng på 23. Og det var sødt og rørende, at han sådan havde lyst til at fejre nytåret hjemme hos mødrene. 

Delikate kammuslinger, torsk og entrecote blev kørt ind sammen med et lækkert udvalg af alkoholiske drikke. Jeg holder mig nemlig ikke tilbage for at drikke med mine børn 😂

Det var Anne-Mette, der havde designet og købt ind til nytårsmiddagen. Og måske havde hun glemt, at vores fryser gik i stykker i julen. For hun ringede hjem fra bilen efter endt madindkøb og kvidrede glædestrålende:

"Blablablablabla ... og så har jeg købt en skøn mangosorbet til dessert!"

Oh my god, haha 😂 Mangosuppe altså.

Nå, men så galt gik det ikke. For det gav jo en god lejlighed til at banke på hos naboen for at ønske godt nytår ... og så lige tilfældigvis spørge efter en smule låneplads i fryseren derovre.

Hvis det ikke var for fucking corona havde vi kunnet fejre 13-dages bryllupsdag nytårsaften. Vi skulle nemlig have været gift den 18. december. Nu bliver det forhåbentlig 18. juni i stedet. Så har vi et halvt år mere til at glæde os, woop, woop.

Nu må jeg desværre slippe dig igen, kære læser. Du skulle bare vide, at der stadig er puls her i forstadsvillaen. Der går fucking ALT for lang tid mellem mine indlæg her på Dropsene. Men jeg er presset og hænger KUN på med det yderste af fingerneglene lige nu. 

Jeg tror, jeg har fortalt, at jeg er blevet forfatter på et nyt bogsystem til engelskundervisningen i udskolingen. Alt er sådan set godt. Det kører planmæssigt, og den bog, jeg arbejder på nu, skal efter planen udkomme til februar. 

One problem though: Jeg havde en medforfatter, som jo tog sig af sådan cirka halvdelen af arbejdet. Men hun sprang fra i oktober. Så jeg har siddet med dobbeltarbejde på bogen ved siden af mit fuldtidsjob som lærer de sidste tre måneder.

Det er ærlig talt lidt hårdt. Og jeg har måttet sætte en del flødeskum på standby. Som for eksempel tennis. Og Dropsene.

Så nu ved du, hvorfor der har været radio silence her på kanalen i nogen tid. Håber, det bliver bedre i 2022.

Gotta split!

Take care and keep cruisin'

💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar