fredag den 21. februar 2020

Frue med hue og god weekend!

Jeg har fandme ikke tid til at skrive.

Men som den lille rebel, jeg er, gør jeg det alligevel 😂

For jeg har fået ny hue. Som jeg naturligvis brænder for at vise frem:



Oh my god!

52 år gammel og render rundt med en lort på hovedet 😂😂😂

But then again: Den, der stikker hovedet i en lun lort, fryser ikke om ørerne 😉 Og desuden er det jo en emoji, jeg bruger ret ofte. 

For eksempel når jeg sidder i kø på fucking E45 og vil dele mine lidelser på Facebook. 

Så lorten føles tryg og velkendt.

Nå. Men jeg HAR fandme altså ikke tid til at skrive. Jeg skal til København. Med Kombardo. Lige om lidt. Der sidder en dame derovre og venter 💘 Med rejemadder 😋 Nice 👍💃

Så hav nu en henrivende weekend og vi høres ved.

💜

Ingen kommentarer:

Send en kommentar