fredag den 26. maj 2017

Reklame

Forbrugerombudsmanden har for nylig gjort det en smule sværere for bloggere at levere skjult reklame i form af blogindlæg, der "tilfældigt" roser et eller andet produkt fra et eller andet firma uden at oplyse, at der faktisk er tale om et bestillingsarbejde.

Bloggere SKAL således orientere deres læsere, hvis de agerer reklamesøjle i deres indlæg.

Derfor FYI (for your information):

JEG VIL I DETTE INDLÆG GØRE REKLAME!

Jeg ved dog ikke, om det er denne form for reklame, Forbrugerombudsmanden har i tankerne i sit direktiv, for jeg er ikke hyret ind til noget, men jeg kender en nordjyde temmelig godt, og det nordjyske har nok smittet lidt af, så jeg må hellere være forsigtig.

Jeg vil gøre reklame for Martin.

Og nu skal du høre, hvorfor jeg er forgabt i ham:

Martin kan lave mad. Og Martin har en hjemmeside. Den hedder Rigeligt Smør

Som navnet på siden antyder, er Martin ikke en af de der bedrevidende kostapostle, som forsager meget af det, der smager godt, til fordel for kønsløs og kedelig spelt.

Martin laver spændende og lækker mad med gode råvarer. 

Øh ... tror jeg nok. For jeg har aldrig smagt Martins mad.

Men jeg HAR brugt et par af Martins opskrifter. Nogle af dem er sådan lidt til den gourmetagtige side, men ikke så meget, at gastronomiske dilettanter som jeg selv ikke kan være med. 

Som nu for eksempel i går:

Pulled pork-nirvana. Nammenam!


Med coleslaw og barbecuesauce også efter Martins opskrift og fremstillet af Barn 4 på 12.

SÅ bliver det fandme ikke ret meget bedre folkens!

Tak til Martin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar