torsdag den 5. november 2015

Rygrad som et stykke udkogt spaghetti og andet

Jeg har været slem.

Damn, frue!

Altså ikke SLEM slem. Men dog slem.

For jeg skulle jo have løbetrænet i dag, da jeg kom hjem fra job. 

Den opmærksomme læser ved, at jeg har fået en marathonudfordring. Copenhagen Marathon til maj. 

Og det går faktisk okay med træningen. Jeg har således indtil nu bragt mig selv fra at kunne løbe en distance målt i hektometer til en distance på otte kilometer.

Nice :-D

Jeg træner tre gange om ugen. Og skulle altså have været af sted efter arbejde i dag.

Men ... øh ... så fik jeg sgu øje på min seng. Den står lige ved siden af skabet med mit løbetøj.

Oh God, en ulige kamp!

Det kostede så halvanden time af mit liv. Vågnede op klokken 17.40. Med savl på hovedpuden og til kulsort mørke udenfor. Og Barn 4s "Hvornår skal vi egentlig spise, mor?"

Fuck.

Ikke meget tid til andet end madlavning i dag.

Og så selvfølgelig lige til at aflevere et fantastisk citat her på bloggen:

Dreng i 7. klasse i mandags: "Hvorfor har du kun givet mig 4 i min engelske stil, Mrs. English Teacher?"

Mrs. English Teacher til dreng: "Jo, det er der flere grunde til. Den ene er, at du ikke har sat et eneste punktum i hele opgaven. Og det gør den ret svær at læse."

Dreng: "What?!!! Du havde sgudda ikke sagt, at jeg skulle sætte punktummer!"

Øh ... nej.

Og jeg havde sådan set heller ikke sagt, at han skulle skrive på engelsk. Det havde han dog heldigvis gjort alligevel. 

Somme tider har jeg åbenbart for høje forventninger til englebasserne. Men så er det jo godt, at de kan tvære ansvaret af på mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar