tirsdag den 15. september 2015

Sdot

Argh!

Sdot i sdudeskaftet. 

Hate that shit! Og ligger her på sofaen i forstadsvillaen og kaster fatwaer over de kolleger, som i sidste uge mødte syge op på arbejde. Hvad fanden ligner det at tro, man er heroisk, når man møder op på job uden at være rask!

Det er sgudda ikke heroisk. 

Det er SMITSOMT, er det! Sådan at rende rundt og klistre sine små ulækre bakterier fast til dørhåndtag, trappegelændere, køleskabslåger, computertastaturer, whiteboardpenne og vandhaner.

Hrmpf!

Men ... øh ... når det er sagt, så må jeg nok hellere tage på arbejde i morgen. 

Er ganske vist ikke rask. 

Men har pissedårlig samvittighed over at ligge indhyllet i dyner og tæpper og varm te og Netflix uden at foretage mig noget produktivt, når jeg burde hjælpe 9. årgang med at nå årets pensum i engelsk og tysk.

Så jeg daffer på job i morgen. Og klistrer mine små ulækre bakterier fast til dørhåndtag, trappegelændere, køleskabslåger, computertastaturer, whiteboardpenne og vandhaner.

Bum.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar