fredag den 27. marts 2015

En positivitetsøvelse

Lod i går mine 8. klasser lave en positivitetsøvelse. Alle skulle kort fortalt skrive noget positivt om alle.

Her er et uddrag af, hvad englebasserne skrev om mig:

"You always make the lessons funny."
"You are my favorite teacher."
"You are funny."
"Very funny and good teacher and kind."
"Awesome"
"You are good at dancing." (Ja, DET er bestemt en af mine spidskompetencer.)
"Very nice and kind teacher."
"You always make me laugh."
"So NICE and a godd teacher." (Evidently ;-))
"You make all of us smile."
"I love that you always sing in class."
"Your the funnist teacher i know and very good to teach people." (Evidently again.)
"You are always smiling and sometimes singing. It's nice."
"You sing like a superstar."
"You are good to eat." (Jaså? Den vurdering vil jeg nu overlade til Ladyen, haha.)
"You have helpd me alot." (Well, it seems that you need it ;-))
"You're the only teacher I can give a hug. That's awesome!" (Nårh, hvor sødt :-))


Nu har jeg selvfølgelig tvunget dem alle til at skrive noget pænt, så validiteten kan være tvivlsom, men jeg vil alligevel påstå, at jeg kan drage en form for konklusion:

Jeg leverer åbenbart en slags krammedyrsagtig stand-up comedy-sprogundervisning.

Og nu vil jeg spartle Yarisen ud med børn og bagage og køre til Skagen for at holde påskeferie der.

Take care, guys!

2 kommentarer:

  1. Det er en fantastisk øvelse og man bliver bare så glad inden i. Og selvom man SKAL skrive noget pænt, så er det jo ikke ensbetydende med at det der står ikke er rigtigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var totally feelgood, var det. Og det syntes mine elever også :-D

      Slet