torsdag den 23. oktober 2014

Har en date i morgen. Eller ting der gør skolelæreren glad.

Yep, har en date i morgen ;-)

Med undervisningsministeren.

Yep.

Det tåler gentagelse: med undervisningsministeren.

Hehe.

Men det er nu hverken, fordi jeg tror, at fru Antorini er lesbisk, eller fordi det er slut mellem min Lady og mig.

Det er, fordi jeg skal til årsmøde. I Privatskoleforeningen. 

Som medlem af bestyrelsen på mine børns skole er jeg nemlig inviteret helt til Nyborg fra fredag til lørdag. Hvor jeg altså i morgen vil lægge øre til undervisningsministeren, som skal holde et indlæg for forsamlingen.

Det skal blive spændende at høre, hvad hun synes om reformen.

Tror nu ikke, hun kan gøre mig våd i trussen. Som folkeskolelærer er jeg ikke hendes største fan. 

Bum.

Men to positive ting er der allerede kommet ud af årsmødet:

Jeg skal have fri fra skole i morgen, og mine elever er kede af at skulle have vikar.

Me like :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar