torsdag den 1. august 2013

Tak for nu

Så blev det fruens tur til at holde ferie, yeehaaaw!

I morgen daffer jeg en tur til Ungarn sammen med Rotter, Svigerrotte og Tudser.

Derfor vil der være fuldkommen tyst her på bloggen i de næste 10 dage. Sorry.

Min eksmand har tilbudt mig, at vi kunne bytte bil. Dvs. at han låner min diminutive Toyota Yaris uden aircondition, mens jeg til gengæld kører til Ungarn i hans gigantiske 800.000-kroners Multivan med klimazoner og hele svineriet. Og ikke mindst: MED MASSER AF PLADS.

Det var sødt af ham, og fruen har derfor besluttet at holde inde med de verbale stokkeslag, hun ellers plejer at sende i hans retning. I hvert fald indtil vi er hjemme igen.

Det var alt for nu. Der skal pakkes.

Take care now, y'all :-) og så høres vi snart ved igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar