fredag den 6. juli 2018

Take care now

Nu siger jeg sådan set farvel.

Jeps.

Jeg forlader dig.

Det er ikke sikkert, du har bemærket det, men jeg var faktisk også væk både i går og i forgårs.

I København. Fordi Store Søn (aka Barn 2) skulle forsvare sin bachelor ude på DTU, hvor han læser til kemiingeniør.

Han var meget nervøs. Havde brugt rigtig lang tid på at skrive sin opgave. Og havde i den forbindelse lavet et utal af forsøg i ingeniørvirksomheden Haldor Topsøe. Produktudvikling. Et eller andet top secret. Og VIGTIGT, hvis man skal tro på barnet selv.

Og han havde høje forventninger til sin egen præstation. 

"Nu skal du ikke gå hen og blive en 12-talspige," formanede jeg ham moderkærligt, aftenen før han skulle op. Jeg støder i mit lærerjob på alt for mange 12-talspiger, og DE er fandme ikke i for god en stand.

Han forsikrede mig, at han ikke var sådan en pige. 

Så gik han op, fik ti ... og blev lidt skuffet. 

Men Mutti blev stolt! Og det bliver han også, når det hele lige får bundfældet sig lidt, er jeg sikker på.

Så nu kan han kalde sig bachelor. Og efter en velfortjent sommerferie tager han hul på kandidaten.

JEG er til gengæld tilbage i Randers nu.

Rotterne fløj med deres far til Madrid i går aftes, og jeg ser dem ikke igen før om to en halv uge.

Og i dag skal jeg pakke. For jeg skal også på ferie. Bornholm. Med en dejlig kvinde, som jeg elsker 💃💃💃

Vi har haft et lidt knastfyldt forår. Faktisk har vi været gået fra hinanden. Fucking TO gange. Det var mig, der blev forladt begge gange. Og det gjorde nas ad helvede til.

Men vi har fundet hinanden igen. Og er måske nu blevet mere bevidst om ikke at tage hinanden for givet. Meget sundt, tror jeg. Er heller ikke sikker på, at vi kunne klare et tredje brud, så vi må hellere holde fast og give hinanden den plads, vi har brug for.

Så jeg har lidt småtravlt. Med at pakke ferietaskerne. Men det er travlt på den fede måde 👍👍👍

Derfor vil jeg blot sige:

Pas på dig selv. Brug solcreme. Husk cykelhjelmen. Tænd ikke ild i naturen. Spis is. Dyrk masser af sommersex. Og NYD LIVET.

Og så høres vi sgu ved 😊






Ingen kommentarer:

Send en kommentar