tirsdag den 6. september 2016

Hvem er jeg?

Damn.

Nu var der lige en læser, der troede, at hun (eller han, men jeg tror, jeg har flest kvindelige læsere) havde fundet ud af, hvad jeg hedder.

Fordi der pludselig stod et rigtigt navn på bloggen som udgiver af mine indlæg. I stedet for De Syrlige Drops altså.

Og denne læser var megasød at oplyse det i en kommentar til et af mine skriv. Måske så jeg kunne skynde mig at få det fjernet.

Og det har jeg også gjort. Fjernet det altså.

Men problemet er ...

... at det ikke var mit navn, der stod der.

Hvordan fanden kan det ske?!

Nå, men det gider jeg ikke spekulere så meget på. Hvis bloggen er blevet hacket, så er det sådan, det er. Så længe det ikke er min bugnende lærerlønsbankkonto ;-)

I sin kommentar skriver min læser også, lidt humoristisk, at der ligefrem er stalkere, der skulle have brugt år på at gennemskue, hvem Fruen er.

Yeah, right.

Men der sidder givetvis nogle, der gerne vil se giraffen.

So here I am.

Billedet er fra en kortvarig, fiktiv karriere ved San Jose Police Department ;-) for et par år siden, hvor jeg er iført en alt for stor, men vaskeægte politiuniform, som jeg har stjålet fra et skab i en villa i Californien:



Nå da, DET må være guf for alle mine stalkere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar