torsdag den 9. juni 2016

Det er længe siden jeg sidst har været så udmattet

Shit.

Har jo været nødt til at rulle om på skjoldet, så snart jeg har ladet Yarisen trille ind i indkørselen ved forstadsvillaen efter arbejdstid de sidste to dage. For lige at knurre lidt inden aftensmadlavningstid. 

Havde ellers planlagt, at jeg både skulle løbe og ... øh ... rettelse: 

at jeg skulle løbe. Punktum.

Men jeg er fuldkommen flad, når jeg kommer hjem fra job.

Og det er der en eneste årsag til:

Har nemlig i går og i forgårs trykket 24 nervøse, svedige, håbefulde hænder for at byde dem og deres unge ejermænd og -kvinder velkommen til folkeskolens afgangsprøve i mundtlig engelsk ...

... og jeg er SÅ stolt af mine skønne elever altså!

De gav jo fucking ALT, hvad jeg havde bedt dem om, og mere til.

Og præsterede således seks 12-taller, ti 10-taller, tre 7-taller og fem 4-taller. Øh, det giver altså et pissehøjt snit.

Det er samtidig kontant feedback til englebassernes sproglærer. Som i al beskedenhed er ...

MIG.

For ikke at nævne credit fra både chefer og kolleger.

Hehe.

Så jeg tillader mig at shine lidt med "mine børn". Og har kun jordforbindelse med det yderste af tåneglene (prale, prale, prale, men, hey, det er min blog ;-)).

Men hold nu kæft, hvor er man på, når man sådan skal forsøge at hjælpe hele sin flok godt igennem prøvelserne. Det kræver koncentration i supersværvægtsklassen. For helvede altså.

Så selv om jeg ikke har foretaget mig meget andet end at sidde på min smukke kvindemås og eksaminere, og selv om udfaldet er skide flot, er jeg åbenbart fucking langtidskvæstet. Føler mig kørt midt over og kan sgu snart ikke se lige.

Godt, at vi skal helt hen til torsdag/fredag i næste uge, før jeg skal føre næste hold op.

Shit.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar