lørdag den 18. januar 2014

Nærdødsoplevelser og socialt sammenhold

Har sendt barn 3 på 15 på natløb med spejderne.

Og holdnukæft, hvor er man bidt af sin sport, hvis man synes det er fedt at rende rundt i en mørk skov indtil klokken tre om natten i et møgvejr som det, DMI plager os med for tiden. Det er jo så koldt, at jeg i dag har set tre teenagere med bukserne trukket helt op.

Men jeg er virkelig glad for, at han gør det. For ellers tror jeg, at han aldrig rigtig forlod sin seng i weekenderne. Ellers tror jeg, at han risikerede at vokse fast med dynen trukket op til sit aspargesblege bryst og computeren i skødet. 

Men shit altså. De der natløb. I efteråret var han på et, hvor de stakkels spejderdrenge skulle vandre fra klokken otte aften til klokken syv morgen. Man skulle tro, de var rekrutter i hæren.

Shit igen.

Men som min søster sagde i dag, da vi allesammen var til frokost hos tudserne og kortvarigt kom ind på emnet:

"Fælles nærdødsoplevelser giver et stærk socialt sammenhold!"

Selv har jeg tilbragt aftenen solidt plantet i mit nyindkøbte massagesæde foran Netflix med et godt glas rødvin i hånden og barn 4 til at nulre mit hår.

Hehe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar